Shiny Soul Χειροποίητο κόσμημα, για να λάμπεις, όπου πας! Το e-shop για τη χειροποίητη τέχνη


Από το Βανκούβερ του Καναδά, στην Παλαιά Φώκαια, η Vicky Malamas, μια γυναίκα που δικαιούται να νιώθει πολύ περήφανη, αφού έχει δημιουργήσει μια επιτυχημένη επιχείρηση, στην οποία είναι πολύ αφοσιωμένη! 

Ξεκίνησε αρχικά ως χόμπι σε ένα εφεδρικό μικρό δωμάτιο στο σπίτι της... Εμπνεύστηκε από την υπέροχη θέα στη θάλασσα, και άρχισε δειλά - δειλά να φτιάχνει κοσμήματα για τον εαυτό της για να εκφράσει τη δημιουργικότητά της και να αναπτύξει το ταλέντο της.

“Πάντα είχα καλλιτεχνική κλίση, ωστόσο, μόλις ξεκίνησε η προσπάθειά μου, κατάλαβα πόσο παθιασμένη ήμουν γι 'αυτό. Δημιούργησα την Shiny Soul, γιατί είναι το μέρος όπου ζει η δημιουργικότητά μου και κερδίζω μεγάλη χαρά να κατασκευάζω μινιμαλιστικά κομμάτια για τους λάτρεις των κοσμημάτων, που έχουν απλότητα και μοναδικότητα. Η Shiny Soul μου επιτρέπει να εκφράζω τον εαυτό μου με το moto μου να «λάμπεις οπουδήποτε κι αν πας»”, λέει στην The Voice η Vicky Malamas.

Το Shiny Soul που βρίσκεται στην Παλαιά Φώκαια, φιλοξενεί μοναδικά σπιτικά κοσμήματα και εξαιρετικά αντικείμενα. Σε μια εποχή αυξανόμενου αυτοματισμού, θέλει να διατηρήσει την ανθρώπινη σύνδεση και τη χειροποίητη τέχνη στην καρδιά του εμπορίου. Και τώρα, μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας από το e-shop www.shinysoul.gr, εύκολα, σίγουρα και με ασφάλεια από το σπίτι σας!


Δείτε περισσότερα ΕΔΩ

Σχόλια